Alternative merawat kanser paru-paru

Kanser paru-paru merupakan pembunuh utama lelaki...terutamanya mereka yang gemar merokok.

Kali ni saya share testimoni bagaimana penghidap kanser paru-paru boleh survive.

TESTIMONI #1

LUNG CANCER: Ken was diagnosed with inoperable lung cancer Oct. 2007. One tumor is located near the T3 & T4 vertebra. He was having severe pain in his upper back & the only thing that helped was morphine tablets – he needed one tab every 12 hrs. Dec. 2007 the oncologist recommended chemotherapy. We were told “there is no cure” – the hope was to “buy him some time”. And hopefully the chemo kills the cancer before it kills you! We know chemo is poison and kills good cells along with the bad. The formula was aggressive and strong. He got worse with each treatment and it took longer to recover between treatments. I asked if I could give him vitamins and the Dr. said not while he was having chemo. Ken rarely used Shaklee vitamins. It’s hard for him to swallow pills! His 6th and last treatment was April 7, 2008. The oncologist told us the further out from the last chemo treatment without the cancer growing again, the better. Again I asked if I could give him vitamins now? He said “give him anything you want”. It had been 10 months since his last treatment! I started Ken on (force fed him!) Cinch shakes. He had NO appetite and was continuing to lose weight, was very weak and proceeded to lose 10 more pounds! I thought he was dying. He also took Vitalizer Gold, Garlic, Alfalfa, Nutriferon, Flavomax and Zinc. (Vivix was started Aug. 2008.) June 2008 we began to see SLOW improvement – his hair and appetite started to come back. The Doctors had been monitoring him every 2 months to make sure the cancer was not growing again. January 2009 our follow up oncology visit was a good report: He is doing well, looks great, and feels good. He said come back in 3 months instead of 2. Feb. 16, 2009: Ken has not needed morphine or any pain pills AT ALL for the last 2 months! I believe VIVIX is helping with that also. His 3 Doctors made these comments on how he looks:
been doing – it seems to be working.”
2) “You look better than you have ever looked – EVER!”
3) “Oh my Gosh Kenny, you are back from the dead!
I’m going to call you Lazarus! You look GREAT!”
Bonnie Templeman

Sumber

KANSER PARU-PARU: Ken  yang tidak boleh dibedaah pada. Satu tumor terletak berhampiran ruas T3 dan T4. Dia mengalami  pada bahagian atas belakang badan dan satu-satunya  morphine - dia perlukan sebiji setiap 12jam. Pada  pakar onkologi mencadangkan . Kami diberitahu bahawa "" - harapan yang ada adalah . Dan dengan harapan ubat kimo membunuh sel kanser sebelum kanser itu membunuh Ken. Kami tahu bahawa . Formula ubat kimo sangat agresif dan kuat. Dia dan mengambil masa lebih lama untuk pulih diantara rawatan. Saya bertanya kepada doktor jika saya boleh berikan vitamin, tetapi doktor melarang ketika rawatan sedang dijalankan. Ken jarang menggunakan vitamin Shaklee. Amat sukar untuk dia telan pil!. Pakar onkologi memberitahu kami lebih lama tempoh dari rawatan terakhir tanpa sel kanser berkembang semula, lebih baik. Sekali lagi saya tanya jika saya boleh memberikan vitamin sekarang? Doktor kata "berikan dia apa sahaja yang anda mahu". Sudah 10 bulan sejak rawatan terakhirnya!. Saya  (dengan paksaan!). Dia  dan kehilangan lagi 10 paun berat badan. Saya sangkakan dia . Dia juga ambil  Alfalfa, Nutriferon, Flavomax and Zinc.().  kami mula melihat pemulihan secara perlahan-lahan -. Doktor memantau Ken setiap 2 bulan untuk memastikan kanser tidak menyerang semula. Laporan kesihatan  ketika pemeriksaan susulan onkologi sangat baik : . Doktor menyuruh datang semula selepas 3 bulan berbanding 2 bulan.  Ken  morphine atau mana-mana pil tahan sakit sejak 2 bulan lepas! Saya percaya perubahan itu dengan bantuan Vivix. 3 orang doktor beliau membuat komen di bawah:

1) "Perkembangan kamu sangat baik - teruskan rawatan (supplement Shaklee) yang kamu buat - ia kelihatan berhasil."

2) "Awak kelihatan lebih sihat dari sebelum ini - lebih sihat!"

3) "Oh Tuhan, awak seperti mati hidup semula! Saya nak panggil awak Lazarus! Awak kelihatan sangat hebat!"
Bonnie Templeman

TESTIMONI #2

Pernah tak anda dengar nama Law Chu Hian? Beliau dulu terkenal sebagai pembaca berita Edisi Siasat NTV7. Namun, beliau telah lama berhenti berkhidmat di NTV7 setelah beliau mengalami satu musibah yang menjadi ‘turning point’ yang telah merubah keseluruhan hidup beliau. Apakah ‘turning point’ tersebut?




13 tahun dahulu, Law Chu Hian telah disahkan mengidap kanser paru-paru. Walaupun semuanya di luar jangkaan, namun khabar berikut tidak sesekali mematahkan semangat beliau untuk berikhtiar menjadi sihat. Sebagai alternatif, beliau telah mengamalkan vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan untuk melawan penyakit kanser ni. Jom baca luahan jauh dari sudut hati beliau.



"Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi. Ya, saya seorang pengidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah didiagnosis dengan tumor paru-paru, dan lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didiagnosis sebagai pesakit kanser.

Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui regim kemoterapi selama 3 bulan. Percayalah, ia adalah neraka! Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud, dalam diet saya, tiada daging, tiada telur, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Complex Shaklee), dan tidak ada bawang. Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya yang tidak begitu memuaskan.

Segala-galanya berubah setelah Shaklee datang dalam hidup saya pada Julai tahun ini. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan paru-paru saya. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira 4 bulan, saya pergi untuk temujanji setiap 6 bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan.





Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa “kad laporan” saya SEMPURNA! Orang sentiasa bertanya kepada saya, “apakah produk Shaklee yang saya ambil?” Dan jawapan saya sentiasa, “semua!” Memang betul, SEGALANYA, kerana ia adalah daripada makanan tambahan penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.

Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan – Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebsan kewangan.

Sekali lagi saya berterima kasih kepada Dr. Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membernarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr. Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka memberi saya sepanjang hidup saya” – Master Law Chu Hian.

Berikut testimoni penghidap kanser paru-paru. Jika anda ada sebarang pertanyaan dan kemuskilan boleh hubungi saya.

Sleyviana Ruth
SID 967721
011.1514.8693

Comments

Popular posts from this blog

Resepi Laksa Penang

Resepi Ayam Masak Merah

Resepi Cheesekut Mudah dan Senang