Anak Ceria, Ibu Gembira

Sebagai ibubapa kita berhak untuk memilih yang terbaik untuk anak-anak. Kita boleh membantu mereka untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik dengan memberikan mereka makanan tambahan yang penuh khasiat vitamin dan mineral semulajadi dan lebih selamat untuk kesihatan mereka.


Supplement Shaklee adalah 100% diasaskan daripada bahan semulajadi dan ianya selamat dan tidak memudaratkan kesihatan kanak-kanak. Tidak mengandungi bahan pengawet tiruan, bahan perisa, pewarna dan yang paling penting ianya telah diuji dengan lebih dari 80,000 ujian termasuk ujian klinikal. Istimewanya produk Shaklee, ia hanya menjalankan ujian ke atas manusia sahaja dan tidak menggunakan sebarang jenis haiwan dalam ujikaji mereka.


Antara cadangan set kesihatan Shaklee untuk kanak-kanak ialah:


1. Kanak-kanak berusia antara 1 – 3 tahun :

    - Mealshake, Omega Guard dan Nutriferon


2. Kanak-kanak berusia antara 4 - 12 tahun :

    -   Omega Guard, Nutriferon, Chewable Vitamin C, Vita Lea for Kids dan Mealshake


3. Kanak-kanak 12 tahun ke atas :

   - Omega Guard. Nutriferon, Chewable Vitamin C, Vitalea for Kids, B Complex, Carotomax dan Vitamin E.




Selain dari meningkatkan sistem imun tubuh untuk melawan jangkitan virus, bakteria dan radikal bebas, vitamin-vitamin ini juga membantu anak lebih cerdik, lebih fokus dalam pelajaran, meningkatkan daya ingatan serta membantu meningkatkan selera makan anak-anak kita. Jadi, semuanya terletak di tangan kita sebagai ibu bapa untuk memilih apa yang terbaik untuk kesihatan permata hati, anak-anak syurga kita itu. Duit ringgit sudah tidak bererti bila anak-anak sering sakit dan hilang keceriaan mereka.

Ingin berikan yang terbaik untuk anak-anak anda? Hubungi saya, untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

FB: Sleyviana Ruth
📱: 011.1514.8693 wasap/telegram

Comments

Popular posts from this blog

Resepi Ayam Masak Merah

Resepi Laksa Penang

Resepi Cheesekut Mudah dan Senang