Rawat Vertigo secara semulajadi.


APA ITU VERTIGO?


Vertigo ialah situasi dimana seseorang akan merasa  seperti kepala atau  yang boleh menyebabkan seseorang.



Pernah tidak anda merasakan anda sedang bergerak atau berpusing-pusing atau merasakan bilik yang bergerak sedangkan anda sedang berdiri atau sedang terbaring?

Tahukah anda vertigo boleh disebabkan beberapa masalah berbeza yang membabitkan telinga dan otak? Dan ada diantaranya tidak serius, manakala ada yang boleh mengancam nyawa.

APA YANG SHAKLEE BOLEH BANTU?



Vivix : Anti-oksida yang terbaik dihasilkan oleh Shaklee yang merangkumi semua keperluan dalam tubuh badan seperti pemulihan fungsi sel, melambatkan pembentukan protin AGE (advanced glycation end product) yang boleh menggangu keutuhan sel. Disamping itu juga, Vivix ini menguatkan sistem imun bagi membantu melawan penyakit-penyakit lain. Seperti merendahkan tekanan darah, tahap kolestrol,mengurangkan artritis, anti-inflamasi, mengawal selia insulian atau diabetic dan banyak lagi

Performance Drink : membekalkann tenaga segera

B-Complex : B6 yang terkandung didalam B Complex penting untuk membantu dan mengeluarkan antibodi baik. Ianya juga membantu pembinaan protein dalam tubuh. Membantu hati menghasilkan Glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk menyingkirkan sel mati dan memelihara sistem saraf serta berfungsi sebagai anti stress.

'SR Vita-C Plus : bertindak sebagai anti-histamin. Menentang infeksi bakteria serta radikal bebas. Meningkatkan sistem imun dimana membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Ianya juga merupakan anti oksidan yang kuat.

Lecithin : Amat diperlukan dalam fungsi saraf dan fungsi otak dengan membekalkan kolina untuk mempertingkatkan daya ingatan,meringankan stres dan menyihatkan sistem saraf.

Vita-Lea : multivitamin dan mineral yang mengandungi 30 nutrisi lengkap, 12 vitamin dan 7 mineral penting yang diperlukan oleh tubuh badan bagi melengkapi kekurangan nutrisi.

CoQHealth Plus : membekalkan ko-enzim Q10 yang membantu meningkatkan pengaliran darah ke otak

APA KATA MEREKA?

TESTIMONI


"Selepas konsisten Vivix 3 botol Vertigo ibu sembuh...tangan ibu kebas2 pun kurang"


"Vertigo sembuh - 1 sudu setiap hari"




"Vertigo kembali normal"


"Konsisten Vivix Vertigo sembuh"

HUBUNGI SAYA!

Sleyviana Ruth
SID 967721
WA/PM 011.1514.8693

Atau

Jika anda ingin membeli Vivix sendiri dengan menggunakan debit/kredit kad

Klik

BELI DI SINI!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi Laksa Penang

Resepi Ayam Masak Merah

Resepi Cheesekut Mudah dan Senang