Cara saya belanjakan gaji Shaklee.

14 April 2017 semua Shaklee Independent Distributor gajian...masing-masing ada plan sudah macam mana mau belanjakan gajian masing2. Bestkan...orang lain tengah2 bulan sesak ni...kami boleh lagi bawa anak2 makan kat luar. Belanja beli apa2 yang patut. Best ke tak best?





Biasanya bila tiba masa gajian Shaklee ni saya akan bawa anak saya keluar makan. Sekali sekala keluar makan di luar seronok la dia. Lagi pun kerja saya sekarang ni agak terbatas mau keluar jalan2 seperti sebelum2 ni.

Gajian kali ni saya bawa anak saya pergi makan di restaurant Kenny Rogers. Rasanya ini pertama kali dia makan di KR ni. Selalu pilihan dia KFC, MCD & Pizza saja. Kali ni bagi dia cuba pula tempat lain. Bukan apa...mummy dia yang bosan makan KFC ,MCD & Pizza. 

1st time kan memang agak sukar sikit dia mau sesuaikan diri tu. Anak saya ni pemilih jga hahaa~ saya "pancing" dia dengan ais krim saja hahaa~ 

Selesai makan tu saya kami jalan2 keliling shopping mall tu. Cuci mata kononnya hahaa~ plan utama, sebenarnya mau pergi tengok wayang. Sekalinya budak bawah 18tahun tidak di benarkan masuk. Hahaha~ kecewaaaa la mummy huhuu~ tak pe...next time la mummynya pergi hahaa~

Bila nampak anak happy saya pun happy juga. Harap2 apa yang saya usahakan selama ni akan mendatangkan hasil lebih lagi. Korang pun boleh juga rasa macam saya. Tengah bulan dapat gaji. Boleh bawa anak2 jalan2. Seronok hihii~ mau rasa gaji tengah bulan? Cari jak MumyVusak. Kita cerita2. Heee~ 

Comments

Popular posts from this blog

Resepi Laksa Penang

Resepi Ayam Masak Merah

Resepi Cheesekut Mudah dan Senang